Nieuwsberichten kerntaken

Kerntakendiscussie afgerond.

eurobiljetten168x168dinsdag 22 oktober 2013 20:00 Maandag 30 september was het einde van de kerntakendiscussie. De gemeenteraad heeft toen over de voorstellen besloten.[I]

Sommigen vonden dat de kerntakendiscussie al eerder was geëindigd en dat er nu alleen een bezuinigingsdiscussie is gevoerd. Eigenlijk gaat dat de ChristenUnie te ver. lees verder

Tijd voor een andere aanpak!

bezuinigenmaandag 24 juni 2013 19:30 Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je tot nog toe kreeg. En dat is bestaand beleid met een niet sluitende begroting. Tijd dus om wat anders te gaan doen. lees verder

perspectiefwissel-290zaterdag 12 november 2011 16:15 Afgelopen maandag 7 november 2011 hebben wij de begroting 2012 besproken. Ter voorbereiding op deze bespreking hebben wij een financieel deskundige ingehuurd ter advisering. lees verder

Motie kerntaken ChristenUnie en VVD

kerntakendinsdag 09 november 2010 15:00 Gemeenten hebben taken die ze uit moeten voeren en taken die waardevol zijn, maar geen verplichting zijn vanuit Den Haag. De ChristenUnie heeft samen met de VVD een motie ingediend om helderheid te krijgen op de vraag wat deze wettelijke taken ons kosten. lees verder