Demos kratos en demos grafos.

krabbelzaterdag 08 november 2008 08:30

Een appél op de democratie en een onderdeel van de demografie. Het kan allemaal in één week langs komen in een commissievergadering. Het blijft een boeiende hobby!

Appél op de democratie:

Was het een verspreking, of maakte de partij die appél op de democratie in haar naam heeft staan per vergissing de opmerking: "Wij hebben de PvdA nodig!"
Dat deze uitspraak op de lachspieren werkte spreekt voor zich. Vooral waar zij anders afgeven op diezelfde partij.
Maar dat is nu democratie.
De burgers uit onze gemeente hebben gekozen.Daaruit blijkt dat de meeste stemmen naar de PvdA zijn gegaan.
En wil je als oppositiepartij iets bereiken, zoals de genoemde democratische partij, dan kun je niet om de grootste partij heen.

Voltrekken huwelijken:

Bij de bespreking van de tarieven en leges voor 2009 kwam de wethouder met een voor mij vreemde argumentatie.
Hij zei: "De ChristenUnie zal wel blij zijn dat de tarieven voor het voltrekken van huwelijken aanzienlijk wordt verhoogd.
Het is een ontmoedigingsbeleid om vaker dan 1 keer te trouwen".

De wethouder kennende heeft hij dit prikkelend bedoeld. Ik zal een heel principieel antwoord hierop kunnen geven. Maar ik laat het bij de volgende uitspraak:

"Een gelukkig huwelijk is de verbintenis tussen twee mensen die vergevingsgezind zijn"

Zo kom je in 1 week van commissievergaderingen veel opmerkelijke zaken tegen, vooral wanneer het gaat om principiële zaken.
Op onze website treft men de bijdrage van mijn partij aan inzake het nieuw op te stellen prostitutiebeleid aan.

Politiek blijft een mooie en boeiende hobby.
Ook geïnteresseerd in deze hobby? Mail gerust.

Reacties op 'Demos kratos en demos grafos.'

Opa Tokkie
Geplaatst op: 28-01-2009 14:06 Quote

De vuile huichelaar houd zich aan zijn belofte !

Nou is er eindelijk een kans op de farizeeer kop van Balkeneend te laten rollen , want het gereformeerde ventje is door RTL getrappeert op Irak leugens !

Hij heeft dus een bijbelgebod overtreden n.l. "gij zult niet LIEGEN en bedriegen" !

Nou is dat op zich helemaal niks nieuws , want het is iets wat hij overigens non stop doet "het volk voorliegen en bedriegen " !

Loopt die Wouter Boslim van die Partij Van De Achterlijken hem de hand boven het hoofd te houden , hij zegt iets wonderbaarlijks "hij houd zich aan zijn belofte " !

Ook weer zo'n wonderbaarlijke politieke leugen , want de kiezersbelofte van die Partij Van De Achterlijken was dat ook niet dat als er toch weer een beslissing genomen moest worden over die EU grondwet er een tweede referendum zou komen ?

Heel hoog tijd dat al die politieke rotkoppen eens een keer flink gaan rollen !

Wederom blijkt "het huichelaarsverbond" zet zich steeds verder om in een heersende "ROOFRIDDER JUNTA" !

PVDA VUILE HUICHLAARS !!!!!!!!

Joostens, N. (Niels) [86272]
Geplaatst op: 02-02-2009 22:24 Quote
User icon
Beste opa Tokkie, (die familienaam doet wel een belletje rinkelen)

Bovenstaande tirade vind ik ,zij het met enig voorbehoud, passen bij de democratie die we hebben. Ik begrijp alleen niet waarom die hier dan moet worden geplaatst. Het richt zich voornamelijk op de PvdA en die hebben een eigen lokale site. Misschien een idee om eens persoonlijk contact te zoeken? De situatie in Hoogezand ken ik natuurlijk alleen maar vanaf de zijlijn. Maar een goed gesprek lijkt me vast wel te regelen.
Laat ieder, zolang de zon schijnt en de maan 's nachts aan de hemel staat, ontzag voor U hebben. Van generatie op generatie.
jisica
Geplaatst op: 08-10-2015 07:34 Quote
When you're planning for your surgical remedy, will not really assume the outcomes to end up being best. Only anticipate a designated improvement from the way you appeared prior to. In case you're expecting to the future using the surgical methods giving the actual impression of the preferred edition, chances are you'll be let lower. Trying to maintain your expectations in check, will assist you to prevent major depression once the procedure. Addiction Treatment
Junk Removal San Jose