Minima langdurig en duurzaam ondersteuning bieden!

krabbeldinsdag 11 december 2007 14:09

Dat is één van de speerpunten uit het verkiezingsprogramma van mijn partij.

Nu kun je dit als gemeente alleen doen, maar een gezamenlijke aanpak lijkt ons beter.
Dat laatste is de ChristenUnie Hoogezand-Sappemeer gelukt!
Op ons voorstel heeft de gemeente Hoogezand-Sappemeer zich aangesloten bij een gezamenlijke actie.

De provincie Groningen met 21 gemeenten en diverse partijen werken hierin samen.
Mensen met een kleine beurs, die bekend zijn bij onze Gemeentelijke Sociale Dienst, krijgen de komende winter 2007/2008 een gratis energiebesparingpakket met besparingsadvies aangeboden.
In een dergelijk energiebesparingpakket zitten allerlei producten zoals spaarlampen, een energiebesparende douchekop, radiatorfolie.
Mensen met een kleine beurs worden benaderd om zich aan te melden.

Deze actie kent meerdere “win-win” situaties, te weten:

1. De minima kunnen een jaarlijks terugkerende energie besparen. Dat scheelt snel enkele tientjes per jaar.
Dus niet eenmalig, maar jaarlijkse terugkerend voordeel.
2. Het milieu wordt minder belast. (rentmeesterschap).
3. Werkgelegenheid voor mensen die langdurig werkloos zijn geweest.

Ik hoop dat alle mensen, die benaderd worden, ook inderdaad dit pakket gaan afhalen.
Het helpt niet alleen uzelf maar ook het milieu en anderen.
Niet voor een korte periode, maar langdurig.
Dus doen!

Reacties op 'Minima langdurig en duurzaam ondersteuning bieden!'

Geplaatst op: 24-04-2014 05:23 Quote
Este calibre también se propone Replicas Relojes en una versión de Flyback (retorno al vuelo). Esta variante también se basa Rolex Replica en un movimiento mecánico suizo hizo Dubois Depraz, versión 42030. Esto ampliamente calibre permite reiniciar y reiniciar inmediatamente Tag heuer carrera una medida cronográficos actual pulsando solo cualquiera de los botones. Esta función es ampliamente utilizada en la aviación.
miss, miss (shad) shad [931436]
Geplaatst op: 05-10-2015 11:28 Quote
The swiftly growing reputation of cell apps promotes enterprises to buy mobile program development. But the particular mobile iphone app developers constantly battle to make an application compatible together with different mobile phones and systems. mobilexpert.net

When an individual leave your property for several work or any purpose then which are the things which you carry together with yourself. A typical person carries their purse together with themselves. Another impotent device which they never forget to help keep with themselves can be a mobile cell phone. mobiletreasures.net