Wisseling van de wacht in de fractie.

Scheepswerfvrijdag 13 mei 2016 14:00

Op 23 mei 2016 vindt in onze gemeente een bijzondere gebeurtenis plaats. De ChristenUnie mag zich op twee bijzondere zaken verheugen.

Jeanette Wiersema
Heeft meer dan 15 jaar het ChristenUnie geluid op haar bijzondere en waardevolle manier uitgedragen in onze gemeente.
Zij heeft meerdere burgers van Hoogezand-Sappemeer geholpen met het verbeteren van hun positie in de samenleving van Hoogezand-Sappemeer. Daarmee heeft zij een onvergetelijke indruk achtergelaten. Daarnaast heeft zij, meestal achter de schermen, Hoogezand-Sappemeer beter op de kaart gezet. Daarvoor heeft zij van "vriend en vijand" veel waardering voor gekregen. Het bestuur is haar daar ook heel erg dankbaar voor. Te groot om in woorden uit te drukken.
Op maandag 23 mei 2016 neemt afscheid van de raad. (Aanvang 20:00 uur)
Dit willen wij als bestuur niet ongemerkt voorbij laten gaan.
Wij wensen haar Gods onmisbare zegen toe een fijne, gezonde en vreugdevolle periode buiten onze gemeente toe.
Bert van Dijk
Het bestuur is heel blij dat Bert van Dijk de opengevallen plek van Jeanette wil innemen.
Hij heeft met zijn vele opiniërende raads- en fractiewerk het ChristenUnie geluid binnen en buiten Hoogezand-Sappemeer meer dan eens laten horen. En hiermee een geweldige indruk achter gelaten.
Met dezelfde liefde voor het politieke vak en de ijver, wat hij reeds heeft getoond, kan het bestuur van de ChristenUnie zich geen betere ambassadeur wensen.
Het bestuur wenst Bert Gods onmisbare zegen als raadslid en in zijn privé leven.

Wij hopen dat meerdere leden op maandag 23 mei 2016 om 8 uur aanwezig zijn om het afscheid van Jeanette en de installatie van Bert bij te wonen.

Plaats het eerste bericht!