Welkom

De ChristenUnie is een partij die vanuit de Bijbelse boodschap politiek actief wil zijn. We doen dat omdat we vinden dat die oude boodschap ook vandaag nog steeds actueel is. De ChristenUnie is een jonge partij met een oude traditie. Marco Metscher is wethouder en verantwoordelijk voor de financiën van de gemeente Hoogezand-Sappemeer. Bert van Dijk zit in de raad en draagt het geluid van de ChristenUnie uit. We wensen u een plezierig verblijf op onze site. Hebt u vragen of opmerkingen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Verkiezingen

Kandidaten

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Wonen & Ruimtelijke ordening'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

ChristenUnie wil blijvers-lening

Blijverslening25januari 09:30 Tijdens de Hoogezand-Sappemeerster gemeenteraadvergadering van volgende week zal op initiatief van de ChristenUnie de motie blijvers-lening worden ingediend. lees verder
Wonen & Ruimtelijke ordening

Inloopavond visie “De Leine”.

deleine11februari 11:00 Op 4 februari jongstleden is een inloopavond in Strandpaviljoen Meerwijck, Strandweg 4, Kropswolde geweest over de concept ruimtelijke visie “De Leine". lees verder
Wonen & Ruimtelijke ordening

Alle nieuwsberichten.