Welkom

De ChristenUnie is een partij die vanuit de Bijbelse boodschap politiek actief wil zijn. We doen dat omdat we vinden dat die oude boodschap ook vandaag nog steeds actueel is. De ChristenUnie is een jonge partij met een oude traditie. Marco Metscher is wethouder en verantwoordelijk voor de financiën van de gemeente Hoogezand-Sappemeer. Bert van Dijk zit in de raad en draagt het geluid van de ChristenUnie uit. We wensen u een plezierig verblijf op onze site. Hebt u vragen of opmerkingen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Verkiezingen

Kandidaten

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Vereniging'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

ChristenUnie Midden-Groningen officieel opgericht.

CU Midden-Groningen30november 12:00 Vanwege de herindeling van de gemeenten Hoogezand-Sappemeer, Slochteren en Menterwolde tot de nieuwe gemeente Midden-Groningen per 1 januari 2018 zijn de huidige drie afdelingen in gesprek gegaan om te komen tot een nieuwe afdeling. Het landelijk bestuur heeft toestemming gegeven voor de nieuwe afdeling die aan de verkiezingen in november 2017 deel zal nemen. lees verder
Slochteren
Vereniging

Praat mee, denk mee, samen werken we aan een goed programma.

uitnodiging15december 17:30 Van Ik naar Samen. Dat was het motto waarmee de ChristenUnie de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen is ingegaan. In de afgelopen periode hebben we veel weten te bereiken en veel in gang gezet. Ook in 2010 wil de ChristenUnie haar unieke geluid laten horen. U/ jij wordt uitgenodigd een actieve bijdrage te leveren! lees verder
Vereniging

Alle nieuwsberichten.