Welkom

De ChristenUnie is een partij die vanuit de Bijbelse boodschap politiek actief wil zijn. We doen dat omdat we vinden dat die oude boodschap ook vandaag nog steeds actueel is. De ChristenUnie is een jonge partij met een oude traditie. Marco Metscher is wethouder en verantwoordelijk voor de financiën van de gemeente Hoogezand-Sappemeer. Bert van Dijk zit in de raad en draagt het geluid van de ChristenUnie uit. We wensen u een plezierig verblijf op onze site. Hebt u vragen of opmerkingen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Verkiezingen

Kandidaten

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'In de media'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Hoogezand-Sappemeer krijgt een zogenaamde ‘blijvers-lening’.

huisje01februari 14:00 De gemeenteraad ging maandagavond tijdens de opiniërende raadsvergadering unaniem akkoord met een door ChristenUnie fractievoorzitter Bert van Dijk ingediende motie om tot zo’n lening te komen. De lening is te vergelijken met de reeds bestaande ‘starterslening’. Daar kunnen aspirant-huizenkopers een aanvullende lening aanvragen bij de gemeente, wanneer de banken afhaken. lees verder
In de media

Mantelzorg trekt zware wissel op jongeren.

mantelzorg25november 09:00 De ChristenUnie in Hoogezand-Sappemeer onderkende het probleem al langer. Jongeren die te maken krijgen met zorgtaken voor familieleden hebben het zwaar. Reden voor ons om dit op de politieke agenda te plaatsen. Want het bieden van zorg houdt niet op bij een keertje de gang dweilen of de trap stofzuigen. lees verder
Zorg, Welzijn & Sport

’Gemeente doet greep uit de kas’

perspectiefwissel-29015november 14:00 De begrotingsvergadering in Hoogezand-Sappemeer heeft weinig vuurwerk opgeleverd. De coalitiepartijen gingen gisteravond, zoals verwacht, akkoord met het huishoudboekje voor 2014 en de jaren daarna. lees verder

Verkiezingsposters samen plakken

poster plakken15november 10:00 In Hoogezand-Sappemeer komt een einde aan de traditie van het langs de weg beplakken van verkiezingsposters door politieke partijen. lees verder
In de media

ChristenUnie wil nette verkiezingsborden.

posters plaatsen12november 19:00 De ChristenUnie in Hoogezand-Sappemeer wil af van lelijke en slordig volgeplakte verkiezingsborden in die gemeente. lees verder

Alle nieuwsberichten.